søndag 25. januar 2009

Utfordring...

Jeg har fått en Utfordring av v`slivoglyster å svare på noen spørsmål.
4 favorittprogram på TV: CSI, LOST, Heroes og kongen av queens.
4 ting jeg gjorde i går: Laget middag, datascrappet, lekte med odin i hagen(søk) og såg film(walking tall)
4 ting jeg ser frem til: sommerferien-tur til hardanger, filmen transformers 2, den nyeste harry potter filmen, bli mamma en gang!
4 favoritt restauranter:Big Horn her i byen, verona, Egon og Lasse Liten
4 ting på min ønskeliste: En liten baby i magen, nintendo wii med wii fit, ny bærbar pc og egen bil.
Utfordringen sendes videre til 4 stykker denne gangen
Den som vil kan ta denne utfordringen, jeg kjenner ikke så mange her inne enda.

2 kommentarer:

Havfruen sa...

Odin er en nydelig hund. Major har også trent litt spor i helga. Men innomhus. Gleder meg til våren så vi kan starte litt mere sportrening. De liker det.

swimzy sa...

Ja ,jeg lar odin leke spor ute i snøen jeg, for da får han jo enda litt mer utfordring...odin bare elsker å bruke nesa si!! :-D Hvilken klubb er dere medlem i??