torsdag 5. februar 2009

dagen igår..

Ja, går så var Odin å jeg på tur sammen med våre venner og hundene dems på isen igjen....er så fint å gå langs isen, hundene får løpe løs og bare koser seg!! :-D

Etterpå så handlet jeg mer hundemat, vom, for nå var vi tomt og har ventet 1 uke på å få mer!! Så han har levd kun på tørrfòr nå en liten stund, men ifra imorgen så skal han få vom igjen:-D Han fungere så bra på det, så da fortsetter jeg på det fòret:-D håper dere alle har en flott torsdagskveld. her kommer noen bilder:


































Odin hopper etter en godbit








































5 kommentarer:

Havfruen sa...

Ser ut til at Odin har storkost seg. Herlig å se at hundene får være laus. Vi har desverre ikke mange slike plasser her vi bor.
Ha en flott fredag.

siv anita sa...

Ja, vi er heldig på den måten her vi bor, med masse skog hvor de kan gå løs og på vintern kan de løpe løs på isen...kjempeflott:-)
Ha en flott helg:-)

Trine sa...

Herlige bilder. Stilig bilde av en spretten Odin.
God helg!

siv anita sa...

ja, odin er veldig spretten skal jeg love deg trine:-D når snøen blir borte igjen så startet Agility treningen igjen så da skal vi fortsette der, så da kommer det nok noen bilder ifra agilitytreningen fremover tenker jeg også....da skal du få se en spretten odin da:-D

Anne-Berit sa...

Så gøy de så ut til å ha det.Veldig bra for dem å få leke flere sammen.Jeg hadde besøk av ei venninne i går som har to hanner av samme rasen som mine to.Skal si de koste seg,alle fire,og den ene hannen er en valp på bare fire mnd.Tøff liten kar.