mandag 9. februar 2009

odin elsker iq leken sin

Odin har 2 slike Nina Ottosen leker som han virkelig elsker!! Han fikk en i julegave i år(ett teppe) og ifra før så har han slik som skal løfte opp klossene for å finne godbiten!! Ellers så har vi ei god venninne som vi byttelåner litt på lekene til hverandre for hun har noen andre leker ifra Nina Ottosen, så vi variere lekene litt!! Odin å jeg koste oss med vår leke igår så da tok jeg jo noen bilder:

Først så fylte jeg den med godbiter:

















Så ba jeg han søke:



















































































































































































































Så var den siste klossen tatt:

6 kommentarer:

Havfruen sa...

Denne var jo råsmart. Aldri hørt om disse lekene engang jeg da. Sikkert bra for "de grå små" i hodet.

siv anita sa...

ja, disse er kjempeflotte!!
Det sies at å bruke disse tilsvarer en times gåtur med hunden(altså bli sliten) utrolig flotte disse lekene!!

Anne-Berit sa...

Så gøy ut det der,har lenge tenkt på å kjøpe en sånn til mine hunder.De har en sånn ball som de må rulle rundt så godbitene ramler ut.Den er de veldig begeistret for,men de hadde sikkert trengt nye utfordringer.Herlige bilder av Odin.
Ha en fin kveld!

siv anita sa...

jeg har også en slik ball som du har + at jeg har også en som kalles pyramyde som også er slik som godbit faller ut av, men den er litt vanskelige..hunden må dytte litt mer på den før godbitene faller ut....knallflotte leker:-D odin elsker dem!!

Ingvild sa...

Stilige bilder!
Me har ein sånn Pyramide som Tara av og til får tørrforet sitt i, ho elsker den, har tenkt å kjøpe noen noe lignende den du har, var på dyrebutikken i går og fikk se igjennom ein katalog, så mye genialt :D

Balder og Heidi sa...

Jeg prøvde en slik på Balder, men han har for stor snute så han fikk ikke opp go`bitene, hehe...han ble litt stresset da :-) Men det er kjempebra aktivisering. Ser ut som om Odin konsentrere seg skikkelig.