tirsdag 3. februar 2009

tut å kjør på en tirsdag..

Idag så har jeg vært ute på en kjøretur, hadde endel jeg måtte ordne med noe sykmelding som skulle til navkontoret, så da tok jeg med meg Odin så reiste vi litt rundt og gikk oss en liten tur etter runden min.....det er fortsatt veldig kaldt om dagen, minus 18 omtrent i hele dag også....brr.....godt med varme klær da:-D

Etterpå reiste til til mine foreldre å hilste på og Odin bare ELSKER å være der....hen er så glad i dem, han "snakker" til dem med en gang vi kommer inn døra og skal kose i massevis:-D så vet han også at det er en stor godbit på lur når han er ekstra søt med mora mi....er som regel ett griseøre eller hale på lur der!!

Nå i skrivendes stund ligger han rett ut nedenfor beina mine og koser seg på teppet sitt forran ovenen!!


Disse ble tatt rett før vi reiste idag:














































Odin passer på huset vårt:
















Her er oppkjørselen vår:

:












Her var det bare nydelig tre i en hage jeg tok bilde av på turen


Vår nydelige utsikt ifra hagen:













Nydelig snøføre på turen idag:































Vel hjemme igjen så kommer Kuzco pusen å legger seg ved beina til odin:
Men som ofttes så vil han leke dem potene hans:

7 kommentarer:

Havfruen sa...

Ah...for noen herlige bilder. Nydelig med kattepus ved siden av seg. Jeg hadde også katt sammen med Major. Tutsi forsvant sporløst 18.august. Vi har etterlyst henne på de fleste steder men nei..Hun var chippet, så mest sannslynlig er hun tatt av et dyr..grevling eller rev. Dere bor fint og landlig til..og kaldt. Her er det minus 6, kaldt nok i Trondheim.
HAr vurdert en liten pus igjen..men samtidig så står vi på venteliste på en boxervalp, hanne, så da kan en pus kanskje bli litt mye for Major. Vi får se...
Jeg lærte Tutsi "sitt" og "kom". Kissa aldri på henne, ropte bare kom..og hun kom.

swimzy sa...

Så herlig hun hørtes ut!! :-D

Er så trist når de blir sporløst forsvunnet slikt...det er jo bedre å vite, selv om de er døde syntes jeg...

Så spennendes dere står på venteliste til en boxervalp til...hvilken oppdretter da?

Anne-Berit sa...

Herlighet for noen nydelige bilder,både av den nydelige hunden din,og det vakre vinterlandskapet.Virkelig vakkert.

swimzy sa...

takk for det anne -berit!! jeg er veldig glad i å ta bilder så knipser alt å ingenting som regel:-D

Balder og Heidi sa...

Flotte vinterbilder og råflott hund... og katt. Jeg vil også ha en pus, men bor i blokk og da synes jeg ikke det passer for jeg vil ikke ha innekatt.
Det er veldig fint der dere bor. Når jeg vinner i lotto så skal også jeg flytte litt med landlig til...

Ha en fin dag :-)

Trine sa...

Så herlige vinterbilder! Blir litt misunnelig på all snøen dere har :)

swimzy sa...

ja, vi syntes nesten det er litt vel mye snø å vi da....;-) men er utrolig koselig med snø!! :-D